Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Erol Bedir'den Göztepe açıklaması

Erol Bedir'den Göztepe açıklaması - 15.02.2019


İstikbal Mobilya Kayserispor Başkanı Erol Bedir, “Fenerbahçe galibiyetinin taçlanması ve öneminin daha da anlaşılır hale gelmesi için bu hafta sonu kendi evimizde oynayacağımız Göztepe A.Ş maçı da kazanmamız gerekmektedir” dedi.

Kulübün resmi internet sitesinden yazılı bir açıklama yapan İstikbal Bellona Kayserispor Başkanı Erol Bedir, “Her sezon içerisinde, her takım için, puan, prestij ve hedefler açısından çok özel maçlar olur. Bu müsabakalarda alınan sonuçlar sadece, o haftayı değil, ilerideki haftaları hatta sezon sonu planlamaları bile değiştirebilir. Alınacak veya kaybedilecek puanlar öyle önemli hale gelir ki, bu maçlara bazen kader maçı da denebilir. Bu tip maçların kazanılması; sadece yönetimsel tedbirler, teknik adam becerisi ve oyuncuların gayretiyle mümkün olmayabilir.

Galibiyet için, taraftar ve şehrin takımlarıyla kenetlenmesi, tribünlerin tıklım tıklım dolması ve maç boyunca yapılacak yoğun tezahüratla, futbolcuların gücüne güç katılması gerekmektedir. Nitekim geçtiğimiz Cuma günü oynadığımız Fenerbahçe maçı böyle kazanıldı. İşte, Fenerbahçe galibiyetinin taçlanması ve öneminin daha da anlaşılır hale gelmesi için bu hafta sonu kendi evimizde oynayacağımız maçı da kazanmamız gerekmektedir. 17 Şubat Pazar günü saat 16.00’da Kadir Has Stadında oynayacağımız Göztepe maçı yukarıda izah edilen tariflere uyan ve 3 puan alabilmek için ifade edilen tedbirlerin mutlaka alınması gereken bir maçtır.

Süper Lig puan cetvelinde aynı puana sahip iki takımın mücadelesinde kazanan ekip, (diğer maçların sonuçlarıyla birlikte ) alt sıralardan büyük oranda kopacak ve daha yukarılar için hedef belirleyecektir. Arzumuz; galip gelip üst sıralar için mücadele edecek takımın Kayserispor olmasıdır. Bu istek ve hedefimize ulaşabilmek için Kadir Has’ın tamamının dolması ve yapılacak tezahüratların, Erciyes’te yankılanması gerekmektedir. Rakibin kim olduğuna, kadrosuna, eksiklerine bakmaksızın kendi takımımızın güçlü taraflarını ön plana çıkarmalı, hakemin kim olduğuna, şartların ne olduğuna takılmadan, 90 dakikayı galip tamamlamak için, taraftarlar olarak her saniye oyunun içinde olmalıyız. Kadir Has stadını doldurup, maç boyunca küfür ve hakaret içermeyen sloganlarla Kayserisporumuzu desteklediğiniz takdirde, Başkanınız olarak ben, yönetim, teknik heyet ve futbolcularımız bu maçı kazanacağımıza yürekten inanmaktayız. Siz de inanın ve Pazar günü saat 16.00’da vereceğimiz mücadelede bize omuz verin” diye konuştu.

Kaynak İHA

#Göztepe #Göztepecom #Kayserispor #İha



Toplam Görüntülenme : 2387
Tarih : 15.02.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Chad (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 13:12:26);

    sahadan iyi oynayan kazansın. Büyük Anadolu.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 14:26:39);

    Göztepenin çıkışı için mutlaka kazanmamız lazım.Yoksa yine dibe doğru gideriz.Tam ümitlenmiştik.Kayseriye tam motive olmazsak,90 dk. Takım savunmasını yapamazsak,çok koşamazsak Kayseri bizi dağıtır.Bizimkiler gevşedimi ne?

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 15:57:19);

    ilk bir saat Kadah ı son yarım saat kocağlanı sahada görmek istiyorum.

  • nedim (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 17:28:57);

    Kötü oynayalım biz kazanalım. 3 puan göztepe ye yazsın gerisinden bana ne.

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 18:37:27);

    Kayseri deplasmanında ilk önce rakibi durdurup gol yememiz lazım 65 dakikalara kadar dayanırsak hızlıçıkışlarla golü buluruz puanla dönersek önümüz açık haydi göz gözüm!!

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 21:36:18);

    Oooo yine toplanmışız..sevgiler saygılar.yenilmeyiz diye tahmin ediyorum..şahsen jeromun oynaması gerektiğini düşünüyorum.yanındada ister deniz, ister ghilas olsun,bunlarında gol şansının artacağını düşünüyorum.ayrıca kravets denen deveye kafa vurdurmamamız lazım.tıtıde reisde bu konuda zayıf.hiç olmazsa jerome kornerlerde geride gelir..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 22:36:57);

    Bu maça jelibonla başlarsa kemal özdeş teknik direktörlüğü bıraksın. Ben yöneteceğim takımı.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.02.2019 - 23:47:42);

    Bugün bu şişmanoğlu denen yarro bjk ye gol attı. Sevinmedi. Bize gol attığında kuduruyordu. Işte bu bejekeliler böyle karaktersiz herifler. Alayı böyle. Içimizdeki bejekeliler bu yorumu okuyup eksileyin kudurun!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (16.02.2019 - 16:16:44);

    Nasıl cezalı ? Türkiye kupası+ alanya 2 maç ?

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (16.02.2019 - 16:24:41);

    Akhisar ank gücü berabere bursa , rizede beraberebiterse yarın alınacak puan veya puanlar çok anlamlı ve önemli bulutlar dağılır güneş açar stresiz oynarız daha rahat galibiyet ler alırız goufran ve halil yarın sizin patlama maçınız olsun...

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (16.02.2019 - 16:33:46)

      Yalnız bugün hakem Akhisar ı resmen biçmiş. Bu VAR sistemi bile bize çözüm olmadı. Son pozisyona bir bakın Allah aşkına adam elle oynadı. Top resmen done done gitti. Hakem izledi . Penaltıyı vermedi. Pes doğrusu. 1 puan bize yaradı. Ama hakemlerin bu halleri can sıkıyor bazen de can yakıyor.

    • Göztepe
      1
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (16.02.2019 - 18:04:35)

      RİZE BUGÜN KAZANDI AKHİSAR GİDİCİ GİBİ...AMA ANKARAGÜCÜNE DİKKAT ETMEMİZ LAZIM..BİZİM BU LİGTE KALMAMIZ İÇİN KAYSERİYİ MUTLAK SURETTE YENMEMİZ LAZIM..NASIL YAPARIZ BİLMİYORUM AMA ALTTAKİLER HABİRE KAZANIYOR..YÜKSEK İHTİMAL FEBEDE BU AKSAM KONYAYI YENER..BURSADA İYİCE DAHİL OLDU GİBİ POTAYA ..BİZİM OLMAMAMIZ İÇİN PUAN PUANLAR GALİBİYET NE VARSA ALMAMIZ LAZIM.....

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (16.02.2019 - 22:12:20);

    Rizenin transferleri,devre arası transfermi olurmuş diyenlere kapak olsun..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.02.2019 - 23:08:25);

    Aslana sormuşlar"ensen niye kalındır"diye,O da" kendi işimi kendim görürümde ondandır"demiş.bizde kendi işimize bakcaz.allah oyuncularımıza güç kuvvet versin..n

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 00:13:41);

    Kadroda 13 yabancı götürmüşüz dikkatimi çekti. 12 kişi bildirmezsek hükmen mağlup oluruz. Grillo çıkar muhtemelen. Neden alındı bu adam hiç anlamadım. Boşuna dışarı giden paralar.. O kontenjana iyi bir 10 numara alınsaydı keşke..

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 00:26:08);

    Kayseriyi yeneceğiz.Takım savunmasını 90 dk. iyi yaparsak.Kontrataklarını kesebilirsek kesin yeneriz.İnşallah herkes motive olmuştur.

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 04:14:21);

    Göztepemize tam destek.Bizimkiler her takımı yenecek güçte.Yeterki savaşalım.

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 15:20:38);

    Bize fofana gibi adam lazım

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 16:25:48);

    Polo nasıl pas atmak öyle Allah belanı vermesin senin yüzünden gol yedik. Çıkar çıkara bilirsen

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 16:54:16);

    defansa bak sıfır adam paylaşımı sıfır kademe ulan böyle güle oynaya gol mı yenir ayıp be ayıpp..bu var da gercekten kım var arkadaş bize gelince ota b.ka vara gidiliyo ampul gibi elle aldı adam ne vara gidiliyo ne itiraz eden var aferin yaa kafayı yersin

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 16:58:45);

    Gofreti çıkar Akseli al hoca. Biraz bir şeyden anlıyorsan böyle yaparsın.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:03:16);

    Kimse umutlanmasın boşuna bu sene bizi kimse kurtaramaz düşecez,sayın Sepil sayesinde........Ama olsun borcumuz yokmuş ya seneye Ümraniye ile oynarız artık,bu takım geçen sene ligi 6. sırada bitirdi ve şimdiki duruma bakın Başkan sıkılmış bu ligden allah cezanızı versin

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:06:12);

    Göztepenin çocuğu Halil oyna birazn

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (17.02.2019 - 19:45:33)

      Halil Göztepe çocuğu değil bu gerçek 19 yaşında Antalya'dan geldi daha önce b.idmanyurdunda idi.aslen Çimentepe çocuğudur Göztepe cocugul diye diye g.kaldirdiniz.takimdaki Göztepe çocukları Göktuğ ve eren dir.n

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:07:34);

    Anlaşıldı bu özdeş ten cacık olmayacak. Yaptıgı değişikliklere bak.

  • Göztepe çocuğu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:08:49);

    Deniz Kadah'tan cacık olmaz. Menejerini kutlarım. Geride çok yavaş top çeviryoruz. Böyle kanat değiştirilmez. Halil bu sene düşmezsek satılmalı. Alparslan oyuna konsantre değil. Bu düzeyde olmaz. Düşmezsek satılmalı. İniltere liginden oyuncu almayın, almayın almayın. isveç'te Mc Donalds menu 50 TL Türkiye'de 16 TL. Anlatabildim mi? İngiltere ligi de böyle. Pahalı bir llig. Gouffran'dan akıllanmadılar. Jerom'u da aldılar. Böyle para harcarsan hem düşersin, hem de parakaybedersin.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:12:24);

    Kadu sakatlıktan çıktı nasıl ? Neye form tutup takıma giremiyor kafa toplarında defansın sigortası idi kornerlerde kafa golleriinde hakimiyeti tam ihtiyaç ımız Erzurum 4 çekiyor toplama takımla bu işin şakası yok skora oynamamız lazım İnşallah kayseriden puan ile ayrılırız...

  • Mehmet SEPİL (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:23:59);

    Arkadaşlar! O kadar kızdım ki size tribünden yazıyorum. Siz benim hayallerimi bilseniz geceleri uyuyamazsınız.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:30:06);

    şaka gibi ya sanki mağlup olan karşı taraf oyunu soğutan bizimkiler hoca hocaaa sen nasıl çalıştırıyosun bunları mucize gerek mucize

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:49:46);

    mucize golü geldi şükür bu kadar rezil bir futbolla puan alırsak şamda kayısı

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:51:30);

    sizin allahınız yok rezil rezil rezil herifler beee allah belanızı versin ruhsuz şeref yoksunları sizi

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:52:06);

    Orospu çocukları

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:52:50);

    bu o .cuklarının hesapları incelensin maçı satmadılarsa bı sey bılmıyorum rezil ahlaksız ruhsuz herifler sizi

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:53:00);

    Alayınızı sikeyim sizin

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:53:30);

    bunları nalkışlayanın da a.koyayım izmirde

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:54:11);

    Başkan bu ne amına koyayım . Daha ne kadar sessiz kalacaksın. Bırak istifa et çek git!!!! Dolaşmaya yüzün olsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:54:56);

    maçı vermeyi kafaya koymuşlar bı kere ahlaksız şerefsiz ruhsuzlar ordusu

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:56:41);

    Bu ligde oynamayı hak etmiyorsunuz amına koduklarim .Transfere gerek yokmuş. Amına koyayım

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 17:57:08);

    bunun açıklaması yok arkadaş vallahi billahi yok yok istanbuldan kalkıp tesislere gidicem bu şerefsizler yüzünden ahlaksız ruhsuz köpekler beee yeter be yetern

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:00:02);

    dönmeyen a.koduklarım o deplasmandan ne hakkınız var lan o.çocukları ne hakkınız var tv yı kırıyodum rezil köpekler

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:00:33);

    Sizin takim gibi oynuyacaginiz futbolun ta amina koyayim allah belanizi versin

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:03:12);

    Be hayatını ..... şu jelibon u niye oyuna alıyorsun da bizi 10 kişi oynatiyorsun??? Şu gofrette ne buluyorsun??? Senin........... Senden olsa olsa bakkal olur. Sana lisans vereni de seni ve senden önceki sığırı başımıza getireni de ayrı ayrı .n..........

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:03:47);

    deplasmana gidenler inşallah bunları otobüsten indirip tekme tokat döver şerefsiz köpekler sizi

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:05:47);

    Taraftar yok . Baskı yok . Cennet gibi deplasman . Şu oynanan oyuna bak. Ona rağmen bala göte golü bulmuşsun dk 87 olmuş. Hemen ye golü... Bunun tek açıklaması var: Bu takım satılmış oyunculardan kuruludur.

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:06:05);

    bu kadar ruhsuz karaktersiz oyun olur mu 5 dakika dayanın adamın gelişinden belli gol atacağı kapatsana önünü göstere göstere gol atıyorlar uzatmada hala beto ya geri pasndefanstan yan paslarla çıkıyorlar bu takım deplasmanda kazanamaz içerreki trabzon maçı kolay olmayacak

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:06:21);

    30 senedir maçlara giderim bu kadar aleni şerefsizlik görmedim..bu kadar ruhsuzluk görmedim bırakın topu taktiği bu rezilliği biri açıklasın abi

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:09:34);

    Özdeş ten önceki sığırın yaptığı ilk iş sabri ile selçuk u göndermek oldu. Işte biz o zaman düştük. Be şerefsiz senin gönderdiğin yaşlı dediğin o iki adamın don lastiği bizi bu ligde tutardı. Çıldırmamak elde değil. Koskoca devre arası geçti. Tarnsfer yapılmadı.Niye? Çünkü ankaragücü ne 3 attık. Atmaz olaydık.. sizin iyi ama çok iyi bir dayak yemeniz gerekiyor. En başta o titi ve reis denen yavuşakların.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:17:28);

    kemal özdeş maçtan sonra çık de ki bizim futbolcuların ahlaki problemleri var önce bunu halletmemiz lazım de..yahu bu kadar kritik maça çıkıyosun bir gram sahada ne yaptığını bilen adam yok.. mağlupken oyunu soğutuyosun rezil bir futboldan sonra göte bala bır gol buluyosun ulan gevsek ahlaksızlar bari 2 dk dayanın be nasıl bir ruhsuzluk ahlaksızlıktır bu millet işini gücünü bırakıp bu soğukta saatlerce yol gıdıyo gırtlak patlatıyo..taktik oyun mücadele hepsini geçtim bu ligin en karaktersiz topçularısınız siz ..bizim dışımızda ıyı oynar kötü oynar bütün takımlar şerefiyle mücade ediyor ..

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:19:37);

    kayseri soğuk yer tabi ..bunlar şimdi üşümüştür tesislere gidip çiçek verin atkı falan alın bunlara olur böyle şeyler diyin alkışlayın

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:22:05);

    Beto sende takıma uydun çıksana be iki golüde yemezdin sen !

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:22:48);

    seneye transfer yapacaksanız sağlık testinden önce ıq testi..ahlak testi de yaptırın

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:26:23);

    aldığınız paralar haram zıkkım olsun bi yerlerinizden çıksın a.koyayım

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:26:26);

    Şu beyaz formayı da bir daha giymeyin lan. Böyle sikko renksiz formalardan nefret ediyorum

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:45:26);

    Yerli topculara fazla laf söylemeyin seneye birinci ligde lazim olcakalar.Mehmet Sepil sen de rahatlarsin giderler azalir zaten borc yok oh

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:45:28);

    Yerli topculara fazla laf söylemeyin seneye birinci ligde lazim olcakalar.Mehmet Sepil sen de rahatlarsin giderler azalir zaten borc yok oh

  • Sülomaç. (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:46:09);

    Takımdaki eksikler etkiliyor.Serdar ve Yasin olsa sonuç farklı olurdu.Lig uzun toparlarız.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 18:57:25);

    Biri bana Halilin ne işe yaradığını anlatsın..ciddi söylüyorum.bu adam şu şu şu özellikleri sayesinde bu takımda oynuyor,bu yüzden o mevkiyi işgal ediyor ve bundan sonrada oynayacak deyip lütfen anlatın..

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 19:00:27);

    maçtan sonra kemal hocayı dinledim o da topçular gibi utanmamış!!!

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 19:01:13);

    Kimse kendisini yıpratmasın. Futbolcularada laf sokmaya gerek yok. Takım bu. Biz hızlı futbol oynayamayız. Buna uygun ne orta sahamız nede defansı uz var. Bizi kurtarırsa Yasinle Serdar kurtarır. Belki Ghilas da aşka gelir topçu olduğunu anlarsa bir şeyler değişebilir. Unutmayın bu takımın bir sahibi var SEPİL. O bazı şeylere baştan razı geldi. Para harcamıycam ne olursa olsun dedi. Bu şartlarda kimse moralini bozmasın. Yapabileceğimiz tek şey futbolcuların moralini yüksek tutmak.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 19:08:13);

    Yazık be size verelen destek her topçuya nasip olmaz ta bodrum da kayseriye gel Avızın çıktığa kadar 90 dakika destekle saçlarını düzelterek kameraya oynayan topçu istemiyoruz formaya oynayın bşk ilk idmana berber getir halil , alpaslan en başta şaçları kazıt hepsinin sonrada göztepe tarihinin Videolar ını izlet saha ya çıkarma Ertesi gün formayı öperek antremana çıksınlar.. küme düşersek düşelim ama göztepe ruhuyla 90 dk mücadele edelim

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 19:41:28);

    Deplasmanda bu takım galibiyet alamaz ligdeki kaderimizi iç saha maçları belirleyecek Reis titi çok pozisyon hatası yapıyor, borges ve Alparslan çok yavaşlar, poko tekniği olmayan koşucu atlet,forvetler desen evlere şenlik ,içerdeki tüm maçları kayıpsız geçip (ite kakalaya )tribünden destekle ligde kalacağız inş

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 20:59:51);

    düştükn

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:02:52);

    geçen hafta kurtulmuştuk. bu hafta düştük

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:03:11);

    ligin dibine demir atan 12 puanlı rize transfer döneminde bir çalıştı ve 5 maçta üstümüze çıktı.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:10:30);

    arkadaşlar kızmayın. borcumuz yok ama

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:15:48);

    3 büyükler hegomonyasını hiç kimse yıkamıyor. 3 büyükler lafını özellikle söyledim nasıl olsa biz büyük müyük olamıyoruz. bari onlara büyük diyelim. baksana kasımpaşa bile ne hale geldi koskoca ciner kasımpaşa bile baş edemiyo. biz bile koskoca mehmet sepil bile takımı ne hale getirdi süper ligte figüran olduk. biz ne umduk ne bulduk. sepil göztepenin ruhunu anlayamamış.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:18:27);

    söylemeye dilim varmıyor ama ligin en rezil top oynayan takımıyız.antalyada yaşıyorum.çevremde benim sevdamdan dolayı ve tabii ki şanlı mazimizden dolayı GÖZTEPE'ye fahri taraftar yaptığım pek çok arkadaşım var.ilk cümlemde yazdığımı , haftalardır bana kibarca belirtiyorlar.ben yine de ummaktan vazgeçmiyorum.fakat artık kabullenmek istemediğim o gerçek haftalar geçtikçe suratıma tokat gibi çarpıp duruyor.ligdeki her maçı , dolayısıyla her takımı izliyorum.ve maalesef ki o kibarlık eden arkadaşlarım haklı.bu kadar ağır , basiretsiz , yeteneksiz , zeka yoksunu bir oyunu bu lig kaldırmaz.işin doğrusu çok korkuyorum.aşağılara inince herşey çok zor.yine yıllarca beklemek , boş yere avrupa kupası hayalleri kurmak istemiyorum.son olarak şunu söylemek isterim ; bu hayalleri ben görmesem de oğlum görür avuntusu beni kesmiyor.şu fani dünyadan göçmeden ben de görmek istiyorum...

    • Göztepe
      7